Artykuł
POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30.
W budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, III piętro, pokój 305.
Telefon bezpośredni 43 822 73 59, e-mail: rzecznikesi@powiat-sieradz.pl
Wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi
OGÓLNOPOLSKA INFOLINIA KONSUMENCKA
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej 801 440 220.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.
PRZYDATNE LINKI
- Federacja Konsumentów
- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Europejskie Centrum Konsumenckie
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
- Arbiter bankowy
- Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
- Urząd Regulacji Energetyki
- Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi