Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Powiatowy Rzecznik Konsumenta

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Powiatowy Rzecznik Konsumenta” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Powiatowy Rzecznik Konsumenta

Artykuł

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW

Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku, w godzinach  od 7.30 do 15.30.
W budynku Starostwa Powiatowego w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3,  III piętro, pokój 305.
Telefon bezpośredni 43 822 73 59, e-mail: rzecznikesi@powiat-sieradz.pl

Wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi

Klauzula RODO

 

OGÓLNOPOLSKA INFOLINIA KONSUMENCKA

Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej  801 440 220.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po poradę prawną, dzwoniąc pod numer 801 440 220 lub 22 290 89 16. Porady nie są udzielane przedsiębiorcom. Porady są bezpłatne, dzwoniący ponosi jedynie koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

PRZYDATNE LINKI

 

 

 

projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.